Prvi 219 pregleda 11. ožujka 2022.

24sata Oriđiđi produkcija kupila licencu za hit TV show

24sata ORIĐIĐI PRODUKCIJA kreće s novim kulinarskim showom. Po licenci showa 'Rivals in law' distributera Global agencyja, saznat ćemo odgovor na vječno pitanje - tko bolje kuha, žena ili majka, muž ili otac?

24sata Oriđiđi produkcija donosi vam prvi licencirani show u kojem će snage u kuhinji odmjeriti članovi obitelji. U ovom slučaju muž i otac kuhat će za kćer, odnosno suprugu te majka i žena koje će probati udovoljiti sinu, odnosno mužu. Razbijamo sve mitove, a posljednju riječ imaju kćer odnosno sin! Oriđiđi produkcija licencu za ovu megauspješnicu kupila je od velikog televizijskog distributera 'Global Agency'. Uz serijal 'Rivals in law', po kojem će Oriđiđi produkcija snimati reality-kulinarski show, najveće uspjehe Global Agency ostvario je s projektima 'Shopping Monsters', 'Perfect Bride', 'The Remix', 'Keep Your Light Shining' i mnogim drugim.

 | Autor:

Spoj realityja i kulinarskog showa ovog proljeća garantirano će nasmijati, šokirati i zaintrigirati cijelu regiju. Ovaj licencirani show emitiran je u Turskoj, Ukrajini, Grčkoj, Rusiji, Indiji te na Bliskom Istoku, a u planu je i prikazivanje u još nekoliko europskih država.

"U skladu s brendom 24sata oriđiđi produkcije, uvijek eksperimentiramo. Ovaj put sa sadržajem koji se pokazao uspješnim vani. Kupnja licenci je već tradicionalno i dobro iskušana metoda na televizijama, a na ovaj način vidjet ćemo kako ga prihvaća digitalna publika. Žena ili majka, muž ili otac je dobra zabava. Malo gastronomije i cinizma oko međuljudskih odnosa. Mi smo se u odjelu kladili kako će reagirati naša publika. Čini mi se da ćemo ih pogoditi tamo gdje je uvijek najzanimljivije", u svakodnevne i naprosto životne situacije - kaže Matej Lončarić, direktor video operacija 24sata.

 | Autor:

Ono što nijedna supruga, majka, muž ili pak otac, ne voli čuti jest zasigurno ono zloglasna primjedba: 'Ali ona/on kuha drugačije...' Zbog toga ćemo u ovom video formatu 'Tko mi bolje kuha?' na kuharskom terenu testirati obiteljsko rivalstvo. 

Epizode u trajanju do sat vremena emitirat će se na YouTube kanalu 24sata, a publika će osim kuhanja pratiti i odnose u obitelji te njihove navike u kupovanju namirnica i načinu kuhanja. U jednoj od epizoda sin, odnosno suprug, će na početku epizode odrediti jelo koje mu moraju spremiti majka i žena, a one će to jelo pripremati pod budnim okom profesionalnog kuhara. Ista stvar događat će se kada kćer, odnosno supruga bude birala jelo koje će joj kuhati njezin suprug protiv njezinog oca.

 | Autor:

Na kraju kuhanja, profesionalni kuhar jela će pred sina poslužiti identično servirati kako bi mu još više otežao odluku. A odluka je stvarno teška - hoće li odabrati jelo supruge ili majke ili drugom verziji, hoće li odabrati jelo supruga ili oca te kako će oni reagirati ako njihovo jelo ne bude pobjedničko, stvorit će posebu napetnost u epizodi.

"Najveće rivalstvo u životu je naravno ono između supruge i njezine svekrve. Njihovo suočavanje pred sinom, koji je u ulozi suca, garantira gledateljima nevjerojatnu zabavu i malu dozu pozitivnog ludila. Ovo je više od običnog kulinarskog showa. Kao rezultat od prvog emitiranja, format je odavno prerastao u internacionalni show koji se emitira po licenci diljem svijeta", kaže Izzet Pinto, CEO Global Agency.

 | Autor:

U kulinarskim showovima, prema nedavnom istraživanju, uživa sedam od deset gledatelja, a čak polovina njih je nakon gledanja nekog od kulinarskih showova, bila inspirirana da nešto od toga pokuša skuhati. 

Serijal 'Tko mi bolje kuha?', radi se po licenci showa 'Rivals in law' koji distribuira vodeći televizijski distributer 'Global Agency', koji iza sebe ima više od 150 lansiranih projekata. 

PRIJAVI SE OVDJE I OSVOJI NAGRADU:

Tvoja reakcija?