Prvi 1112 pregleda 29. veljače 2020.

Devet zdravih navika koje treba razviti još u 20-ima

canva, JoomBoos

Dvadesete služe da se razvijemo u odrasle, zrele ljude koji će donositi pametne odluke u životu, a ovo su navike koje biste u svojim 20-ima trebali razviti (barem neke od njih!)

1. Jedite proteine 

Životinjske proteine možete pronaći u mesu, ribi, jajima, mlijeku i siru, a biljne u soji i grahoricama. Kako bi prehrana bila pravilna, potrebno je jednako unositi obje vrste proteinskih namirnica.

Mlijeko | Autor: Dreamstime Dreamstime

2. Dižite utege

Dizanje utega na tjednoj bazi pomaže održati mišićni tonus tijela, ali je i dobra prevencija od različitih ozljeda, štiti zglobove, jača kosti, povećava ravnotežu i koordinaciju te smanjuje rizik od dobivanja nekih bolesti poput osteoporoze.

 | Autor:

3. Jedite sezonski

Postoji više razloga zašto jesti sezonski, a to su: hrana je jeftinija, ukusnija, raznolikija, zdravija. I uz sve to, čuvate prirodu.

 | Autor: danielgold/Unsplash danielgold/Unsplash

4. Zamrznite povrće

Istraživanja su pokazala da je određeno smrznuto povrće i voće čak i zdravije od svježega. Naime, smrznuto povrće i voće upravo zbog toga jer se smrzava posebnim metodama vrlo brzo nakon branja zadržava više vitamina, minerala, antioksidansa i drugih hranjivih sastojaka nego neko svježe povrće i voće koje stoji nekoliko dana.

5. Dišite 

Različite tehnike disanja mogu pomoći za stimuliranje energije u tijelu te za postizanje potpune kontrole nad umom. Disanje je zapravo važna spojnica između uma i tijela, što bi značilo da se disanjem može utjecati na jedno i drugo. Biološki dokaz za to je da mozak treba kisik da bi dobro funkcionirao i to tri puta više kisika nego ostali organi. Ukoliko ne dobiva dovoljno kisika počinje ga crpiti iz ostalih organa što dugotrajno stvara umor i malaksalost.

6. Nađite balans u prehrani

Danas se pouzdano zna da boja i izgled utječu na privlačnost hrane. Kako biljni pigmenti različito djeluju na naš organizam, voće i povrće za svakodnevnu prehranu birajte ne samo po vrstama, nego i po bojama. Zelena salata će ojačati imunitet, a crvena rajčica potaknuti na aktivnost.

 | Autor:

7. 'Skinite' se s interneta

Posljednjih godina društvene mreže su u usponu. Ima ih sve više, a i sve veći broj ljudi ih koristi, od najmlađih do najstarijih. S pojavom pametnih telefona sve je lakše pristupiti bilo kojoj društvenoj mreži i kad god to poželimo. To je i jedan od razloga zašto su mnogi upali u zamku zavisnosti od društvenih mreža. 'Skinite' se s interneta s vremena na vrijeme i opustite se. Izađite van i družite se s ljudima.

 | Autor:

8. Promijenite navike

Navike su zapravo puno puta ponovljeni isti procesi na koje smo naviknuli i onda postaju autopilot našeg ponašanja. Neke navike su dobre za nas, a neke potpuno destruktivne. Sigurni smo da sami znate koje su to navike koje vas uništavaju. Stoga, promijenite ih. 

Dnevnik | Autor: Dreamstime Dreamstime

9. Počnite vježbati

Vježbanje je poput zdrave prehrane, čišćenja zuba koncem ili njege tijela. Znamo da ima pozitivan utjecaj na zdravlje, pomaže nam da izgubimo kilograme, snižava razinu stresa, poboljšava raspoloženje, no još uvijek ga vješto izbjegavamo. Iako svi znamo da je vježbanje korisno, malo je onih koji se redovito bave fizičkom aktivnošću. Prihvatiti zdrave navike i natjerati se na vježbanje može biti jako teško, no važno je krenuti, javlja PopSugar. I zatim ne odustati i početi brinuti o sebi.

 

 

Pogledaj novi video na našem YouTube kanalu i lupi subscribe da prvi vidiš sve najcool priče!

 | Autor:

Tvoja reakcija?