Prvi JoomBoos Videostar Magazin 462 pregleda 28. rujna 2020.

Što najviše lajka generacija Z? Pratite dodjelu nagrada

Facundo Arrizabalaga/REUTERS/PIXSELL, Canva

Dodjelu nagrada na online eventu 'Coolest Brands Awards' možete pratiti na Facebook stranicama JoomBoosa i 24sata, kao i na 'CBA' službenoj stranici, ove srijede od 14:00 sati.

Koje brendove najviše 'lajkate' vi, generacija Z? Koju kavu najradije pijete, koji sok ćete radije odabrati i kakav novi mobitel kupiti? Sve to je u najnovijem istraživanju doznao JoomBoos, najpopularniji medijski brend za mlade u Hrvatskoj. Istraživanje smo radili s vodećom istraživačkom kućom IPSOS.

U istraživanju su IPSOS i JoomBoos generaciju Z (odnosno, vas!) ispitali ponešto o najvažnijim aspektima vašeg života – medijskim navikama, praćenju videa i influencera, korištenju mobitela i različitih aplikacija, o kupnji i stavovima prema određenim brandovima, a na kraju ste otkrili koji su vam baš onako najcool brendovi!

via GIPHY

Sad kad mi znamo tko se generaciji Z najviše sviđa, to ćete moći doznati i svi vi, a najboljim će brendovima biti dodijeljene i nagrade 'Coolest Brands Awards' na online eventu ove srijede u 14:00 sati. Livestream dodjele nagrada možete pratiti na Facebooku JoomBoosa i 24sata, kao i na Coolest Brands Awards službenoj stranici. Na dodjeli će biti premijerno proglašeni rezultati velikog istraživanja o generaciji Z te će se proglasiti najcool brendovi koje ste izabrali upravo vi!

Nagrade će biti dodijeljene u ukupno 15 kategorija, a evo koje su to: Negazirana voda, Gazirana voda, Kava, Sokovi, Čokolada, Keksi, Sladoled, Slane grickalice, Žitarice, Namaz, Salame, Muška i ženska njega, Mobiteli, Mobilni operater i Shopping centar.

Tko je generacija Z?

Za one koji još ne znaju, evo kratka priča o generaciji Z! Oni imaju između 13 i 21 godinu, prva su 'digital native' generacija, imaju sasvim jedinstvena očekivanja, ciljeve, snove, a zahvaljujući digitalu, koji im je blizak od početka odrastanja, obrađuju informacije drugačije i razmišljaju na različit način od svojih prethodnika.

Mi smo sad iz prve ruke doznali što im je cool, što vole, što im se sviđa, a odgovarali su pripadnici generacije Z od istočne Hrvatske, preko Zagreba pa sve do južne Hrvatske.

Najviše vole (volite) gledati – JoomBoos

Još jedna zanimljivost o generaciji Z jest i to da od uređaja kojima surfaju internetom većina njih odabire mobitele, a čak 84 posto njih na mobitelu provede više od dva sata dnevno. Koriste ga najviše za komunikaciju s frendovima, surfanje i društvene mreže. Od društvenih mreža, YouTube i Instagram su im prvi izbor i koriste ih gotovo svakodnevno.

A koga najviše gledaju (i gledate) kad su na YouTubeu i za koga misle da ima najcool video sadržaj? Okej, okej, otkrit ćemo vam unaprijed... U ovom su nam istraživanju pripadnici generacije Z rekli da najviše vole gledati video sadržaje koje radi JoomBoos!

A ostalo ćemo vam otkriti u srijedu...

Budite s nama u 14 sati na JoomBoos i 24sata Facebook stranicama ili na stranici 'Coolest Brands Awards'.

 

Zanimljite rezultate ovog istraživanja možete pronaći i u novom broju JoomBoos Videostar magazina!

 | Autor:

Tvoja reakcija?