Prvi JoomBoos Videostar Magazin 328 pregleda 28. rujna 2020.

Što najviše lajka generacija Z? Pratite dodjelu nagrada

canva

Dodjelu nagrada na online eventu 'Coolest Brands Awards' možete pratiti na Facebook stranicama JoomBoosa i 24sata, kao i na 'CBA' službenoj stranici, ove srijede od 14:00 sati.

Koje brendove najviše 'lajkate' vi, generacija Z? Koju kavu najradije pijete, koji sok ćete radije odabrati i kakav novi mobitel kupiti? Sve to je u najnovijem istraživanju doznao JoomBoos, najpopularniji medijski brend za mlade u Hrvatskoj. Istraživanje smo radili s vodećom istraživačkom kućom IPSOS.

U istraživanju su IPSOS i JoomBoos generaciju Z (odnosno, vas!) ispitali ponešto o najvažnijim aspektima vašeg života – medijskim navikama, praćenju videa i influencera, korištenju mobitela i različitih aplikacija, o kupnji i stavovima prema određenim brandovima, a na kraju ste otkrili koji su vam baš onako najcool brendovi!

via GIPHY

Sad kad mi znamo tko se generaciji Z najviše sviđa, to ćete moći doznati i svi vi, a najboljim će brendovima biti dodijeljene i nagrade 'Coolest Brands Awards' na online eventu ove srijede u 14:00 sati. Livestream dodjele nagrada možete pratiti na Facebooku JoomBoosa i 24sata, kao i na Coolest Brands Awards službenoj stranici. Na dodjeli će biti premijerno proglašeni rezultati velikog istraživanja o generaciji Z te će se proglasiti najcool brendovi koje ste izabrali upravo vi!

Nagrade će biti dodijeljene u ukupno 15 kategorija, a evo koje su to: Negazirana voda, Gazirana voda, Kava, Sokovi, Čokolada, Keksi, Sladoled, Slane grickalice, Žitarice, Namaz, Salame, Muška i ženska njega, Mobiteli, Mobilni operater i Shopping centar.

Tko je generacija Z?

Za one koji još ne znaju, evo kratka priča o generaciji Z! Oni imaju između 13 i 21 godinu, prva su 'digital native' generacija, imaju sasvim jedinstvena očekivanja, ciljeve, snove, a zahvaljujući digitalu, koji im je blizak od početka odrastanja, obrađuju informacije drugačije i razmišljaju na različit način od svojih prethodnika.

Mi smo sad iz prve ruke doznali što im je cool, što vole, što im se sviđa, a odgovarali su pripadnici generacije Z od istočne Hrvatske, preko Zagreba pa sve do južne Hrvatske.

Najviše vole (volite) gledati – JoomBoos

Još jedna zanimljivost o generaciji Z jest i to da od uređaja kojima surfaju internetom većina njih odabire mobitele, a čak 84 posto njih na mobitelu provede više od dva sata dnevno. Koriste ga najviše za komunikaciju s frendovima, surfanje i društvene mreže. Od društvenih mreža, YouTube i Instagram su im prvi izbor i koriste ih gotovo svakodnevno.

A koga najviše gledaju (i gledate) kad su na YouTubeu i za koga misle da ima najcool video sadržaj? Okej, okej, otkrit ćemo vam unaprijed... U ovom su nam istraživanju pripadnici generacije Z rekli da najviše vole gledati video sadržaje koje radi JoomBoos!

A ostalo ćemo vam otkriti u srijedu...

Budite s nama u 14 sati na JoomBoos i 24sata Facebook stranicama ili na stranici 'Coolest Brands Awards'.

 

Zanimljite rezultate ovog istraživanja možete pronaći i u novom broju JoomBoos Videostar magazina!

 | Autor:

Tvoja reakcija?