Prvi 601 pregleda 30. svibnja 2019.

YouTube radar: KSI izgubio 100.000 subscribera

ksi@instagram

Dok KSI gubi subscribere, T-series postavlja rekorde. Evo što se ovih dana događa u YouTube svijetu.

Eskalirao dugogodišnji sukob između braće

Youtuber Olajide KSI Olatunji već je dugo u sukobu sa svojim mlađim bratom Dejiem Olatunjijem, a izgleda kako je publika napokon odabrala stranu nakon što je Deji objavio 45-minutni video u kojem progovara o KSI-jevom zlostavljanju, javlja Tubefilter.

Naime, u videu Deji tvrdi kako ga je stariji brat fizički i emocionalno zlostavljao otkako su počeli snimati za YouTube 2012. godine. "Umoran sam od toga da me tretiraju kao da sam sr**e. Došlo je vrijeme da se konačno obranim", rekao je Deji. 

Video možete pogledati ovdje:

Njegov odnos s KSI-jem naglo je zahladio nakon boksačkih mečeva koje je KSI imao s braćom Loganom i Jakeom Paulom (koji su također u svađi) u kolovozu prošle godine. Sad je KSI, pak, izgubio više od 100.000 subscribera zbog Dejijevog videa. Ostao je na 7 milijuna, dok ga mlađi brat 'vodi' za tri milijuna.

Deji u videu dalje tvrdi kako su često imali 'nevine' fizičke tučnjave za vrijeme snimanja, ali kako su te tučnjave s vremenom postale sve nasilnije te da je KSI jednom bez kontrole bacao stolice na njega. "U to vrijeme nisam na to gledao kao na neku veliku, važnu stvar. Volio sam provoditi vrijeme s bratom ”, objašnjava.

No, izgleda kako mu je 'prekipjelo' i odlučio je sa svime izaći u javnost. KSI je na njegov video jutros samo kratko odgovorio i najavio kako pravi odgovor možemo očekivati vrlo skoro.

Hmm, baš nas zanima kako će ovo završiti...

YouTube kanal T-series prvi na svijetu dosegao sto milijuna pretplatnika

T-series, bollywoodska izdavačka kuća, upravo je postala prvi kanal u povijesti YouTube platforme koji je dosegao (i prešao) 100 milijuna pretplatnika, javlja Tubefilter.

Za one koji ne znaju, kanal je počeo ubrzano dobivati na popularnosti prošlog ljeta, nakon što je YouTube proširio svoju platformu i na Indiju, čije stanovništvo broji više od 1,3 milijarde ljudi.

Oni se već dugo natječu s PewDiePiejem u igri 'tko će imati više subscribera', a čini se kako su ga sad zbilja jako prestigli.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Congratulations. . . . . #pewdiepie #pewdiepievstseries #tseries

A post shared by The DAME PAGE (@the_dam.e_page) on

U međuvremenu se između njih dogodilo mnogo toga. PewDiePie je, recimo, objavio diss track, pa su ga iz T-seriesa sudski tužili, a od tada su pretplatnici skloniji upravo njima, a manje njemu. Iako ih neki ne podržavaju jer, navodno, njihovom popularnošću gura se velike korporacije, umjesto nezavisnih autora, to im nije baš puno odmoglo.

Poznato je kako se od YouTubea za prelazak 100k pretplatnika dobiva sreberni 'Play Button', zlatni za milijun i dijamantni za prelazak 10 milijuna, a ljudi se sad pitaju što će T-series dobiti za 100 milijuna? Preostaje nam čekati pa ćemo saznati.

Evo koliko pregleda je potrebno youtuberu da bi dospio u trending

Prosječnom neovisnom YouTube kreatoru potrebni su milijuni - možda čak deseci milijuna pogleda kako bi njegov video dospio u trending. A evo još jedna šokantna informacija:  velikim medijskim kućama, ESPN-u i CNN-u recimo, potrebno je samo nekoliko stotina ili čak desetaka tisuća pogleda kako bi to postigli. Kako je to moguće? Tubefilter ima odgovor. 

Veliku analizu YT trendinga proveo je youtuber Stephen, tvorac YouTube kanala 'Coffee Break' (koji ima 328.000 pretplatnika). U svom najnovijem videu, Stephen otkriva da je proteklih sedam mjeseci proveo analizirajući podatke iz više od 40.000 videozapisa objavljenih između studenog 2017. i lipnja 2018. Ti su videozapisi proizašli iz oko 2.000 jedinstvenih kanala.

Koristeći podatke stručnjaka za računalne znanosti Mitchella Jollyja, Stephen je podijelio tih 2.000 kanala na kanale nezavisnih youtubera i kanale velikih medijskih kuća. Potonji su ESPN (5 milijuna subscribera) i CNN (6,8 milijuna subscribera). Nezavisni youtuberi čije je kanale uzeo u analizu bili su Logan Paul (19 milijuna sub), PewDiePie (96 milijuna sub) i Philip DeFranco (6,3 milijuna sub).

Nakon što je razvrstao kanale, Stephen je došao do podataka s kojim brojem pregleda je tko došao do trendinga i rezultati su pokazali kako je trending definitivno bio na strani velikih medijskih kuća.

Zašto je to tako?

Prema njegovim nalazima, sve je u 'barijerama za ulazak'. Naime, youtuberi poput Logana Pula, PewDiePiea i KSI-a manje su zastupljeni u trendingu u SAD-u nego što su na drugim lokacijama, poput Velike Britanije, Meksika i Kanade. Zašto? Zato što YouTube ima snažniji tim za moderiranje sadržaja koji je utemeljen u SAD-u, a time aktivno izbacuju nezavisne kreatore, pogotovo one čiji sadržaj smatraju 'upitnim'.

Ukratko, veća je vjerojatnost da će u trendingu biti nešto neupitnog sadržaja, što ne mora prolaziti tolike kontrole, zbog povjerenja da u sadržaju neće biti neprimjerenih kadrova. Naravno, mnogi su se zbog ovoga pobunili, jer ne smatraju da je fer nekoga potpuno isključivati zato što se 'nadležnima ne da provjeravati primjerenost sadržaja', a kako će se ovo riješiti? Zasad nitko ne zna. Ali ćemo vam javiti.

 

Pogledaj novi video na našem YouTube kanalu.

 | Autor:

Tvoja reakcija?

1 Komentar/a

Pročitaj sve