Prvi 347 pregleda 19. svibnja 2018.

YouTube profesor: Pokuse iz fizike snima i objavljuje na kanalu

Miranda Cikotic/PIXSELL

Ovaj profesor jedan je od najcool profesora ikad.

Mogućnosti da mogu objasniti zbog čega se plastična boca zgnječi kad je u zamrzivaču, zašto ljudi mogu razgovarati mobitelom i drugi svakodnevni primjeri prirodnih zakonitosti su me od osnovnoškolskih dana usmjeravali u prirodno-znanstvene predmete, danas obuhvaćene pojmom STEM (science, technology, engineering i mathematics).

- Žarko želim i uspijevam svojim učenicima prezentirati te svakodnevne pojave kroz nastavu fizike, ali i izvan nje - kaže splitski profesor Željan Kutleša (31), koji godinama, uz nastavu, koristi društvene mreže i servise kako bi mladima približio prirodne znanosti.

| Autor: Miranda Cikotic/PIXSELL Miranda Cikotic/PIXSELL

Prije tri godine započeo je projekt “365 pokusa kroz 365 dana”, s idejom da svakog dana na svojem YouTube kanalu objavi po jedan videouradak s eksperimentima iz fizike.

- Ideje za snimanje pokusa sam dobio gledajući YouTube kanale profesora Martina Lukanovića i Jakova Labora. Jedna od temeljnih zamisli projekta su bili pokusi priručnim, odnosno kućnim priborom. Dodatni motiv je bila moja razočaranost nacionalnim portalom Nikola Tesla gdje su gotovo svi pokusi animirani - rekao je profesor Željan.

Pogledaj novi navijački hit Stoke i Layza!

Tvoja reakcija?

2 Komentar/a

Pročitaj sve
  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Joomboos.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Joomboos.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • misskiss