Dobre vijesti stižu iz Instagrama. Ova društvena mreža poslušala je savjet poznate influencerice i uvela zanimljivu opciju koja će olakšati ljudima koji se bore s poremećajima u prehrani.
Nova značajka na Instagramu dopušta korisnicima da blokiraju reklame za mršavljenje. Ova vijest oduševila je sve one koji se na bilo koji način bore s poremećajima u prehrani, piše Her.
Da biste iskoristili novu značajku, sve što trebate učiniti je otići na svoje postavke, kliknuti oglas, a zatim teme oglasa. Zatim možete odabrati temu 'kontrola tjelesne težine' i kliknuti da ih ne želite vidjeti na svom profilu.
Ova opcija nastala je inicijativom influencerice Katie Bundenberg koja je pozvala Instagram da prepozna reklame kao nešto opasno i prijeteće.
"Nije tajna da je cilj oglasa za mršavljenje potaknuti osjećaj nezadovoljstva vlastitim tijelom zbog toga da bi vas naveli da platite kompaniji pomoć pri mršavljenju. Neki na ove oglase gledaju kao bezopasne i samo ih prelistaju, ali na druge bi mogli utjecati jako loše", rekla je Katie.
"Tražimo da Instagram doda opciju da se ne vide oglasi za mršavljenje. Ova postavka već postoji za druge potencijalno opasne teme, kao što je alkohol. Treba je proširiti i na mršavljenje. Ova postavka učinila bi Instagram sigurnijim, a time i boljim mjestom za one s poviješću poremećaja prehrane i/ili problema sa slikom tijela", rekla je prije dodavanja opcije.
Korisnici su protiv blokiranja tema o prehrani na društvenim mrežama, ali ako druge društvene mreže počnu slijediti primjer Instagrama, lakše će se kontrolirati negativan sadržaj. Na taj način će svi koji se bore s poremećajima u prehrani biti zaštićeniji.
Instagram nije jedini koji je uveo ovu opciju. Prošle godine je Pinterest poduzeo sličan korak i zabranio sve oglase vezane uz mršavljenje.
Nabavi svoj primjerak ljetnog JoomBoos Videostar magazina!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun?
Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.